Info/Bilgi www.hn-cakes.com noch in Bearbeitung


Liebe Kunden,
wir bedanken uns vorerst für Ihr Interesse.


Für Fragen und Bestellungen bitte unter

08165-9089738 oder einfach mal vorbei schauen.


Hayrunnisa Cakes & Snacks (HN-Cakes)

Christl-Cranz-Str. 4

85375 Neufahrn


Sie finden unsere neuesten Torten auf

Facebook unter: Hayrunnisa Pasta & Kurabiyeleri

Twitter unter: HN_Cakes

LG

-----------------------------------------------------------------


Sevgili Müsterilerimiz,


öncelikle ilginiz icin tesekkür ederiz...


Yogun oldugumuzdan dolayi bilgi ve siparisleriniz icin Email yoluyla vaktinde cevap veremeyebiliyoruz...

SIZDEN RICAMIZ BIZIMLE TELEFON YOLU ILE IRTIBATA GECMENIZ 08165-9089738...


Yada mümkünse buyurun pastanemize gelin =) burada görüselim...


En yeni pastalarimizi


Facebook´da "Hayrunnisa Pasta ve Kurabiyeleri" Twitter´de de "HN_Cakes"

ismi altinda bulabilirsiniz...

Sevgilerle

Samstag, 9. April 2011

Denizlispor Taraftar Pastasi


Bu pastayida sevgili E$imin dogum günü icin hazirladim...
Bana hep "Denizlisporlu bir pasta istiyorum..." dedi, sonunda yaptim =)
Cok´da ho$una gitti...
Icini cikolata hamurlu, sade kremsantili, badem parcaciklari, damlacikolatali ve cilekli hazirladim...
Hmmm... cokda lezzetliydi =)

Pastanin üstünde yazdigim gibi:
"DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BIRTANEM
SENI COK SEVIYORUZ... IYIKI VARSIN...!"

RABBIM SANA HAYIRLI, SAGLIKLI, MUTLU, HUZURLU VE IMAN DOLU BIR HAYAT NASIP ETSIN INSALLAH...

KIZIN HAYRUNNISA VE E$IN TUGBA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen